одержання задоволення від тютюну були трубки і сигари.
У США поширенню сигарет сприяла поява деяких нових сортів» світлого" тютюну, наприклад, "Білого Берли" , і, звичайно ж, винахід першої машини для виготовлення сигарет наприкінці 1880-х . У наступне десятиліття сигарети значно обігнали сигари по обсязі продажів. Солдати, що найчастіше не мали часу викурити сигару або трубку, сталі курити сигарети.
Приблизно в цей час була заснована знаменита компанія Phillip Morris , що продає турецькі сигарети ручної скрутки.
Сигарети в США робилися в основному з відходів виробництва інших тютюнових виробів, особливо жувального тютюну, популярного в ті дні на американському Заході.
британська компанія Phillip Morris відкриває представництво в Нью-Йорку, де займається активним маркетингом сигарет, включаючи знамениту нині марку Marlboro .
Reynolds випускає на ринок сигарети марки Camel .
У 20-і роки нашого століття велику роль у розвитку тютюнової індустрії стало поширення звички до паління сигарет серед жінок.
Щоб протистояти конкурентам, American Tobacco Company , виробник марки Lucky Strike , починає подібним чином рекламувати і свої сигарети, і завойовує 38% ринку. |