незабаром після цього, тютюн був завезений у Європу, і його почали вирощувати повсюдно.
16 років потому після виходу цієї книги, житель Вірджинії Томас Харриет почав пропагувати щоденне паління тютюну як шлях до загального оздоровлення організму. У 1776 році, під час війни за незалежність у США, американці використовували тютюн як забезпечення кредитів, отриманих ними у Франції. Компанія займалася виробництвом тютюну і сигар. Якщо до ХХ століття гнітючу перевагу одержував тютюн для курильних трубок і сигари, то в XX столітті поступово виходять на перше місце в загальному обсязі тютюнового виробництва сигарети.
Сформована ситуація на тютюновому ринку підштовхнула британську
"Philip Morris" у 1902 році відкрити американську штаб-квартиру в Нью-Йорку для просування своїх марок сигарет на ринок Америки. Дійсний вибух у виробництві сигарет відбувається під час Першої Світової війни. "Philip Morris" що б хоч якось змінити сформовану ситуацію у свою сторону починає просування марки"Marlboro" як жіночих сигарет під девізом» м'який як травень" ("Mild as May" ) . У свою чергу, "American Tobacco Company" , виробник марки"Lucky Strike" , починає просувати цю марку серед жінок і завойовує 38% ринку.
У боротьбі за споживача, увесь час приходиться придумувати нові ходи, часом смертельно шкідливі для здоров'я. "Lorillard" випускає свою марку"Kent" з фільтром утримуючий азбест. "Reynolds" 1956 року запускає у виробництво марку"Salem" , це перші ментолові сигарети з фільтром. "Philip Morris" купує пивоварну компанію"Miller Brewing Company" , виробника таких марок пива, як"Miller Beer" , "Miller Lite" і"Red Dog Beer" .
"Reynolds Industries" і починає вкладати гроші у виробництва не зв'язані з тютюном, такі як алюміній. "Reynolds" також купує відомого виробника продуктів харчування" Nabisco" і змінює назва на"RJR/Nabisco" . У вісімдесятих і дев'яностих роках американські тютюнові корпорації починають активне просування своєї продукції за межами США, особливо в Азії. Після довгої конкуренції з"Coca Cola" торговельна марка"Marlboro" визнається самою дорогою маркою серед товарів повсякденного попиту.
Така історія тютюну (а з ним і тютюновими компаніями) від часів ацтеків і майя до наших днів. |