- Почему китайцы не курят?
- Потому что они и так маленькие и желтые!
ще анекдоти...
Начальник отдела входит в кабинет и орёт на сотрудников:
- Я же сказал: во время работы курить запрещается!
На что получает ответ:
- А кто работает?
ще анекдоти...
Кто сказал что курение не влияет на голос женщины? Попробуйте, сидя на диване, стряхнуть пепел на ковёр!
ще анекдоти...
Её поцелуй напоминал глоток теплой водки, которой прополоскали пепельницу...
ще афоризми...
Про паління
>Що таке паління тютюну?
>Історія тютюну
>Сигарети
>Сигари
>Трубки
>Кальяни

Історія тютюну

Вважається, що тютюн вирощувався ще в VI столітті до нашої ери. У I столітті до нашої ери американські індіанці почали використовувати тютюн у медичних і релігійних цілях. 15 жовтня 1492 тютюн був переданий Христофору Колумбу американськими індіанцями як подарунок і,

незабаром після цього, тютюн був завезений у Європу, і його почали вирощувати повсюдно.

16 років потому після виходу цієї книги, житель Вірджинії Томас Харриет почав пропагувати щоденне паління тютюну як шлях до загального оздоровлення організму. У 1776 році, під час війни за незалежність у США, американці використовували тютюн як забезпечення кредитів, отриманих ними у Франції. Компанія займалася виробництвом тютюну і сигар. Якщо до ХХ століття гнітючу перевагу одержував тютюн для курильних трубок і сигари, то в XX столітті поступово виходять на перше місце в загальному обсязі тютюнового виробництва сигарети.

Сформована ситуація на тютюновому ринку підштовхнула британську
"Philip Morris" у 1902 році відкрити американську штаб-квартиру в Нью-Йорку для просування своїх марок сигарет на ринок Америки. Дійсний вибух у виробництві сигарет відбувається під час Першої Світової війни. "Philip Morris" що б хоч якось змінити сформовану ситуацію у свою сторону починає просування марки"Marlboro" як жіночих сигарет під девізом» м'який як травень" ("Mild as May" ) . У свою чергу, "American Tobacco Company" , виробник марки"Lucky Strike" , починає просувати цю марку серед жінок і завойовує 38% ринку.

У боротьбі за споживача, увесь час приходиться придумувати нові ходи, часом смертельно шкідливі для здоров'я. "Lorillard" випускає свою марку"Kent" з фільтром утримуючий азбест. "Reynolds" 1956 року запускає у виробництво марку"Salem" , це перші ментолові сигарети з фільтром. "Philip Morris" купує пивоварну компанію"Miller Brewing Company" , виробника таких марок пива, як"Miller Beer" , "Miller Lite" і"Red Dog Beer" .

"Reynolds Industries" і починає вкладати гроші у виробництва не зв'язані з тютюном, такі як алюміній. "Reynolds" також купує відомого виробника продуктів харчування" Nabisco" і змінює назва на"RJR/Nabisco" . У вісімдесятих і дев'яностих роках американські тютюнові корпорації починають активне просування своєї продукції за межами США, особливо в Азії. Після довгої конкуренції з"Coca Cola" торговельна марка"Marlboro" визнається самою дорогою маркою серед товарів повсякденного попиту.

Така історія тютюну (а з ним і тютюновими компаніями) від часів ацтеків і майя до наших днів.
  Copyright ® 2005 Derebon&Co. All rights reserved.
Ідея та розробка Денис Каспришен